Kvalificerede kundedata = højere hitrater

Af Lise Hjort

29. januar 2021

En effektiv fastholdelsesstrategi er den korteste vej til vækst - og væsentligt mere omkostningsbesparende end jagten på nye kunder. Men for at højne effektiviteten og for at tydeliggøre, hvordan dine indsatser skal prioriteres, kræver det et stærk databaseret grundlag. 

Derfor har vi udviklet et nyt abonnement, der sikrer, at dine kundedata altid er opdaterede (og opkvalificerede!), så du kan fokusere dine salgsindsatser der, hvor sandsynligheden for et afkast er størst.

Hvordan fungerer det?

Med udgangspunkt i dine egne kundelister (nysalg, brugtsalg eller eftermarked) frasorterer vi de kunder, som enten har afmeldt eller ejer-/brugerskiftet deres køretøj. Når kun de aktive kunder er tilbage, kan vi, baseret på dine præferencer, berige listerne med forskellige kriterier, der kan være med til at hjælpe dig med at vurdere kundernes behov og købsparathed.

Måske du er særligt interesseret i køretøjer, der:

  • Er over en vis alder
  • Har snarligt leasingudløb
  • Har kørt mere end x antal kilometer
  • Har en mindre god brændstoføkonomi/udledningsprofil
  • Har snarligt eller overskredet syn

Leverancerne kan forekomme med den frekvens, der er optimal for din forretning, eller som en enkeltleverance hvis du blot har brug for hjælp til hovedrengøringen. Du bestemmer.

Vil du høre mere?

Så ræk ud til os. Vi sidder klar til at besvare dine spørgsmål på mail eller på telefon 70 22 99 20.

Vi glæder os til at høre fra dig.